Brava Vattenrening Brava Storkök Vi utför service på alla vattenfilter   |   100% nöjd kund garanti.

Min brunn med dricksvatten har fått översvämning, vad gör jag?

Vid översvämningar kan ämnen som frigörs från marken påverka dricksvattnet i din brunn. Du som tar ditt dricksvatten från egen brunn, har själv ansvar för att kontrollera dricksvattnets kvalitet efter en översvämning.

I grävda brunnar kan dricksvattnet påverkas snabbt.
I bergborrade brunnar kan dricksvattnet påverkas snabbt eller efter en tid.

Läs mer på Livsmedelsverkets hemsida.

Om du är osäker på hur din vattentäkt ser ut, tveka inte att kontakta oss för att få mer information och hjälp med att analysera din brunn och ditt dricksvatten.

vattentekniker

Kontakta Brava Vattenrening

Kontakta det kontor som ligger närmast dig så återkommer vi till dig inom kort.
Brava Vattenrening är rikstäckande.

Brava Vattenrening Brava Storkök
X

Det ser ut som om du är sen. Bättre lycka nästa gång.

Hantering av personuppgifter (GDPR)

BRAVA Vattenrening AB, samlar in och bearbetar dina personuppgifter för att tillhandahålla produkter och tjänster åt dig, för att informera dig om nyheter och uppdateringar av våra produkter och tjänster, för att anpassa din upplevelse av vår webbplats samt för att förbättra våra produkter och tjänster.

När som helst har du rätt att få tillgång till, korrigera och radera dina personuppgifter och att invända mot bearbetning av dina personuppgifter. Du kan utöva dessa rättigheter genom att skicka ett e-postmeddelande till följande adress info@brava.se.

BRAVA Vattenrening AB förbinder sig att respektera och skydda dina personuppgifter och din personliga integritet i enlighet med gällande lagstiftning, branschregler och andra relevanta normer. Vi lämnar aldrig ut dina personuppgifter till tredje part utan ditt godkännande.

JAG FÖRSTÅR